Dec 13, 2008

не, не празнувах 8-ми декември
но си купих подарък
някои книги
в процес на зачитане съм
и естествено нямам време
а купчинката на нощното ми шкафче се увеличава стремително
купчина с книги, не с пари
досега не са ми оставяли пари на шкафчето
да се надяваме и в бъдеще да не става, хах
иначе нищо интересно
освен че претърпях изблик на буен интерес
на семинар по лингвистика (!!!)
избегнах случка в градски транспорт
и тест по латински
.. също така се лакирам в бордо
което предполагам внася доза смут
у хората които ме познават добре
бяхме на индийски ресторант
храната е чудесна
някой други неща - не
и отново се примирявам - не мога да напиша дълъг смислен текст в този блог

или в който и да било друг блог

4 comments:

  1. а аз броя дните да те видя.

    ReplyDelete
  2. skoro, adski skoro! mirishe mi na pregrudki. mmmmmmm . lubimi moi...

    ReplyDelete
  3. lingvistikata hich ne e za prenebregvane, my dear

    ReplyDelete
  4. znam,znam,liubo - bezkraino vajna i bezkraino interesna .. no e dosta trudna i iziskva mnogo vreme :))

    ReplyDelete